dilluns, 1 d’octubre del 2012

Cap de setmana al cottage de la Sophia


Paisatge a la vora del llac
Aquest cap de setmana hem anat al cottage de la família de la Sophia, que està a una hora en cotxe des de Mont-real.

El dissabte al matí ens vam llevar ràpid, vam esmorzar ràpid, i ens vam vestir ràpid per arrivar al cottage el més aviat possible i aprofitar el dia.

A mesura que ens allunyavem de Montréal els arbres canviaven de colar, alguns vermells els altres grocs... era preciós !

Colors de la tardor
Vam ser els primers d'arribar a la casa, vam vure el llac i ens vam quedar impressionats pel paisatge. Quin lloc més idilic ! Quan van arribar vam entrar a la casa i la Roxanne va trobar caques de ratolins i el paquet d'espaguetis rossegat.

Vam passar el matí i la tarda jugant a: Barbies, a fer figures que es planxen, a futbol, al Risk, i a ping-pong. El partit de futbol va anar així: Pep, Rita, Sophia, i Greg vs Martí, Paul i Lucas.  Tots dos equips vam lluitar molt, i al final vam perdre 8 a 7, i jo vaig marcar dos gols !!

També vam jugar al Risk (que els hi vam regalar junt amb el Carcassone) i aquesta vegada vam guanyar la Sophia i jo.
Tota la penya

Aleshores vam anar a sopar, vam veure la segona pel.lícula de Nàrnia i a dormir perquè estàvem molt cansats.

El diumenge al matí la Sophia, el Lucas i en Paul estaven desperts quan la Rita i jo ens vam llevar. En Paul i jo  vam anar a baix amb pijama, a jugar a ping-pong, en Paul en sap molt i me'n va ensenyar una mica. Mentrestant els altres feien pastissos i gofres. Jo li vaig dir que m'aniria a vestir abans d'esmorzar. Després de vestir-me el vaig cridar per tornar a jugar a ping-pong. Llavors vaig llegir llibres de Tintín en anglès. Mentre feien l'esmorzar la Roxanne va trobar un ratolí mort a la trampa que havien posat el dia abans. Com el Tom i Jerry, un ratolí va agafar el formatge de la trampa i es va escapar, sabeu qui és no??? el Jerry!!!

Es nois, fent canooing
Vam seure a esmorzar i jo vaig tastar els gofres amb bacó que em van encantar. Tothom però els va menjar amb sirop d'erable i/o fruites del bosc.

Quan va deixar de ploure vam anar a buscar bolets però va començar a ploure forts i alguns van tornar cap a casa i els altres vam seguir l'excursió fins a arribar a un altre llac. Vam trobar molts bolets i jo en vaig veure un de molt perillós de color lila que no l'havia vist mai a Catalunya, també vam veure petjades de deer (cèrvol). Vam arribar a casa ben xops per dins i per fora. Però tot i així vaig tenir ganes de jugar al Monopoly i vaig ajudar a la mare i vam guanyar.

Bosc de faig
Després de dinar, en Paul, en Lucas i en Greg (el seu pare) van tornar a Mont-real per una festa d'aniversari d'un amic dels bessons. Els demés vam jugar al Risk i aquesta vegada va guanyar la Roxanne. Per sopar, la Roxanne ens va preparar unes llenties boníssimes i dos pastissos, un de pumpkin (carbassa) i l'altre de poma, tal com els fan al Quèbec. Vam acabar tips i encantats del menjar tan bo que ens van fer. 
Partida de Risk

Al tornar cap a casa ja era molt fosc i el bosc feia por. Jo pensava que en qualsevol moment podia sortir un ós del bosc i la mare s'ho va passar pipa tancant els llums del cotxe i explicant una història de POOOORRR!!!

MAMA NO! ... que vull acabar bé el WEEKEND!!!

Posta de sol des de la casa











Martí i Rita.

1 comentari:

  1. Quina enveja!!! Felicitats a tots perquè esveu que esteu aprofitant moltíssim aquesta estada al Québec. Segur que serà un viatge inobidable!
    Ja tenim ganes de veure-us perquè ens ho expliqueu en persona.
    Un petonet. Aquí estem molt motivats i il·lusionats amb aquest camí cap a la independència.
    August

    ResponElimina