dijous, 25 d’octubre del 2012

El riu calent i fred a la vegada

Quan anavem per la carretera de Yellowstone vam veure un riu, on unes persones s'hi estaven banyant, en realitat no s'hi estaven banyant, només hi ficaven els peus.


Nosaltres vam decidir que també hi ficariem els peus, vam aparcar i després d'una super baixada, hi havia el riu. El Martí tenia una mica de por per si trapitjava un ericó de mar per això li va demanar les sabates d'aigua al pare. Jo em vaig treure rapidament les bambes i els mitjons i vaig anar corrents al riu, vaig notar que estava molt fred. Quan el pare ens va portar les sabates d'aigua  jo me les vaig posar per no relliscar i quan vaig anar cap a la punta de la roca vaig notar que l'aigua era calenta, quina sorpresa!!!

 El Martí, el pare, la mare i l'Estel a coll de la mare van venir corrents per veure què passava i vam descobrir que no gaire lluny d'allà hi havia un petit sortida d'aigües termals d'on sortien unes bombolletes. El pare va dir que aquella aigua era la mateixa que sortia pels gèisers, però una mica menys calenta.

Quan l'Estel ja estava cansada la mare, el pare i l'Estel van sortir de l'aigua, però el Martí i jo ens vam treure la samarreta i els pantalons i vam anar a estirar-nos a l'aigua.

Va ser una miniaventura descobridora !!

Rita

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada