dilluns, 22 d’octubre del 2012

Comiat del Mont-Royal

Ahir el matí vam anar a acomiadar-nos de Mont-royal, ja sabeu, la muntanya que dona nom a la ciutat de Montréal, que és al mig de la ciutat.

Esquirols
i altres bèsties...
Vam llevar-nos, i jo pensava que aniriem al cinema (com va prometre el pare si plovia) però feia molt bon dia i el pare va dir que aniriem a Mont-Royal i ens acomiadariem de Mont-royal i tots vam dir: si!! i ens vam preparar per sortir. Jo vaig agafar les sabates d'aigua per si de cas hi havia bassals. Vam veure que feien una cursa per la muntanya i jo anava contant els numeros dels dorsals dels corredors. Feia molt fred i ens vam abrigar molt, jersei gruixut, anorak, gorros, bufandes i guants.

La ciutat des del mirador
Vam veure piles i piles de fulles seques i jo i el pare les vam xutar i escampar. Em vaig divertir molt. Al cap d'una estona, vam veure un lloc dalt d'unes escales on a dalt encara hi havien més fulles seques, per això no em va fer mandra pujar les escales. També,  vaig veure un bassal i al posar-m'hi de peus, m'arribava fins al mig de la bota d'aigua, però no vaig esquitxar perquè estava plè de fang.

Hi havia molts esquirols, molts, però que molts i tots anaven desesperats buscant menjar i s'acostaven a la mà. Eren els esquirols grisos. Jo els perseguia per espantar-los i vaig quedar ben esgotat perquè quan un s'amagava dalt de l'arbre, en sortien tres més.

La ciutat cap a l'altra banda
Llavors vam anar el mirador del Xalet, que sabeu què és? És on es veuen tots els gratacels i el downtown de Montréal, llàstima que el cel era gris.

Martí
El nostre carrer, i casa nostra

Camp de fulles

Guapos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada