dilluns, 15 d’octubre del 2012

Wall Street i voltants

El One World Trade Center. Tindrà 541 m. 

Wall Street és un carrer, però es diu aixó la zona on hi ha els gratacels més moderns i xulos de tot Manhattan i on hi havia i es van ensorrar les Torres Bessones

La borsa de NY. Poc bonica.
El tercer dia de ser a Nova York ens vam llevar també molt d'hora per aprofitar el dia, vam esmorzar a l'hotel i vam agafar un taxi que ens portés a l'estació de tren. El tren ens va deixar als peus del que serà el gratacel més alt de tot Nova York. Al començar la ruta em va començar a fer mal d'esquena de tant que vam caminar el dia abans. Vam passar pel barri fins a arribar a la Borsa de Nova York. Els pares em van dir que era un dels llocs del món on es decidien moltes coses que implicaven a tot el món. Jo només hi vaig veure un edifici vell en obres. Una mica més endavant vaig veure un rètol on hi havia dibuixat el gratacel que jo volia veure i resulta que estava al davant meu i només calia que aixequés el cap. L'han fet per substituir les torres bessones, i és enorme. Quina passada!!!
La penya, per Manhattan
No us explicaré la història de les torres bessones, o ho demaneu als vostres pares o ho mireu a youtube, però us aviso que jo ho vaig mirar i vaig plorar de tanta tristesa que vaig sentir. 
L'edifici habitat més alt de NY. 263 m.
Tot caminant vam arribar on sortia el pont de Brooklyn i vam veure molta gent que el travessava caminant. Nosaltres vam seguir cap a Chinatown on tot són botigues de xinesos, amb coses de Xina i rètols en xinès. Vam dinar allà en un restaurant vietnamita. 

El Matí a Chinatown
El pastís de formatge... Ops! ja ha desaparegut!!!
I de postres els pares van pendre un capuchino en un cafè de Little Italy i nosaltres dos trossos ben grossos de pastis de formatge de Nova York, NYAM NYAM !!

Martí



Little Italy




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada