dimecres, 5 de setembre del 2012

L'aquari de Vancouver


En Nemo
L'aquari és un zoològic d'animals aquàtics, és a dir que viuen en oceans, mars o rius. Un dia d'agost vam anar a l'aquari de Vancouver per veure les belugues perquè jo volia veure-les. Des del càmping vam agafar un metro que anava per sobre la ciutat i després un autobús que arribava al Parc Stanley on hi havia l'Aquari.
Una tortuga marina
Primer de tot vam passar per la zona de les peixeres i vam trobar el nostre estimat Nemo i la Doris, meduses, cavallets de mar, petits taurons i molts altres peixos tropicals i dels oceans més freds. Després vam veure les tortugues, les mantes i els esturions.

En aquell moment el pare ens va avisar que començava una xerrada sobre les belugues a la piscina de fora i que també les farien saltar. Ens vam seure en una graderia tota plena de gent i van fer sortir les dues belugues a la piscina gran on hi havia uns nois que els hi donaven peixos. També una noia que estava convidada a tocar-les i a dona'ls-hi menjar. Mentrestant una de les responsables de les belugues ens explicava les seves característiques i com vivien. Però jo ja ho sabía perquè havia fet el treball de l'investigador. Després de l'espectacle vam dinar. Més tard vem visitar els pingüins, les foques i els dofins, les lludrigues i els lleons marins. 

El dofí
El lleó marí va fer un rot molt sorollós, jo em vaig quedar parat però em vaig posar a riure quan el pare em va dir: - home Martí, aquí davant de tothom no es fan aquests rots!!!
També em va agradar veure els dofins, perquè eren diferents dels que mai havia vist. Es diuen Pacific white-sided dolphin (Lagenorhynchus obliquidens), és a dir, dofí del Pacífic que té el cantó blanc.
El lleó marí roncador
Va ser un dia inoblidable, ara només espero que aquest cap de setmana a Tadoussac veure-les salvatges. M'emociono molt  i m'excito només de pensar-hi.









        Martí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada