dimecres, 12 de setembre del 2012

Els hidroavions


A Vancouver vaig veure una cosa que no havia vist  mai, els hidroavions.

Els hidroavions són avionetes que aterran i s'enlairen des de l'aigua.

No són massa grosses però em van agradar molt. Cada pocs minuts en sortia una o altra del port de Vancouver, feien un soroll molt característic i m'encantava mirar-les. Amb la mare i l'Estel les saludavem i un dels pilots ens va tornar la salutació.

Els hidrovions portaven dibuixos segons de quina empresa eren. El pare em va explicar que al nord de Canadà i a Alaska no s'arriba a molts llocs per carretera i només s'hi pot anar amb aquestes avionetes perquè poden aterrar facilment als milers de llacs que hi ha al nord.

El dia que tingui diners aniré a visitar l'Àrtic amb hidroavió, m'hi voldreu acompanyar?




Martí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada