dissabte, 26 de maig del 2012

L'ècole de la Sophia


Ahir vaig anar a dormir a casa de la Sophia que és la filla gran d'una companya del pare. Té la mateixa edad que jo. El seu cabell és curt i  castany . Els seus ulls són blaus. El diumenge ens vam conéixer i ens vam fer amigues. Ens hem llevat molt d'hora i hem jugat a barbies, hem esmorzat, hem anat amb patinet fins a un parc que tenen al costat de casa i després a l'escola.

M'ha sorprès que cada nen tingui  un armariet a fora al passadís on pot guardar les seves coses: com per exemple, les sabates de fer esport, la bossa del dinar, la jaqueta i la motxilla.
Les taules es poden obrir per dalt, hi guarden els llibres, llibretes, fulls i l'estoig.
M'ha agradat molt que a la classe es pugui menjar i beure. 

Avui han fet mates, anglès i dos tests (controls). Mentrestant, jo he pintat, he fet mates i català.
He conegut una nena que es diu Cassandra, una altra que es diu Stephanie i moltes més nenes. Tots els nens i nenes eren de colors diferents, n'hi havien d'afroamericans, asiàtics, musulmans i els d'origen europeu. La mestra és francesa però sap parlar castellà.
Quasi totes les nenes m'han fet un dibuix i una m'ha deixat una cartolina per fer un dibuix  i m'he fet una carpeta amb ella.

A l'hora de dinar la majoria de nens i nenes han agafat la seva bossa de menjar. Després han anat al pati mentre dinaven els petits. Quan han acabat, hem dinat els grans.

A la tarda, quan hem sortit de l'escola, he anat a casa la Sophia fins que ha arribat el meu pare. Ens han convidat a sopar amb ells i després hem anat tots a fer un gelat.

Ha estat un dia genial!!

Rita


1 comentari:

  1. JA VEC QUE FAS AMIGUETES DE SEGUIDA!! QUINA EXPERIENCIA MES BONA PODER VEURE UNA ESCOLA DAQUI OI??

    ResponElimina