dilluns, 7 de maig del 2012

Hem viatjat amb avió!

Dissabte, l'avi Miquel i el tiet Miquel ens van venir a buscar a casa. Vam posar totes les maletes, que eren moltes, eren 4, de colors verd i vermell i la bossa del pare que és de color negre i verd.

Vam anar a l'aeroport. I allà vam passar per seguretat i vam menjar un esmorçar amb entrepà de llangonissa.

Dibuix de l'avió.
I després vam veure l'avió !!!! era de la companyia Air Canadà. Era un Boeing 767-300, hi caben 211 persones. Pot volar 10.500 km sense posar benzina i sabeu què, vola a 850 km per hora i a una alçada de 11.200 metres!!!!

Això`és 7 vegades més depressa que el cotxe del meu pare!!!

No hi havia moltes persones, i ens van donar per sopar pasta i un entrepà mes tard. Vam portar-me suc de taronja, que ells en deien "jus d'orange" o "orange juice" i el vol va durar 9 hores.

l'avio amb el que hem viatjat
No vaig dormir i la Rita tampoc. L'Estel, una mica. Vam veure La novia cadaver i Toy Story3 a l'ipad. I vaig escriure una mica del meu diari de canadà.

El que em va  agradar més és quan vam començar a volar, perquè  es notava com una cosa a la panxa. L'avió feia molt de soroll, i es va posar molt dret.

Quan vam arribar a Toronto vam baixar i vam passar pels passaports. Després vam sopar i vam agafar un altre avio, més gran que tenia pantalles individuals i allà vaig veure Cars2  fins a Mont-real.

A Mont-real ens esperaven els amics dels pares i ens van portar a l'apartament. Demà us explico com és.


Martí




1 comentari:

  1. Ostres quina velocitat no Martí???? Suposo que ho vas passar super super bé. Quin fart de veure pelis eeee...

    ResponElimina