dilluns, 11 de juny del 2012

Avui és el meu aniversari!!!

En plena derrapada...
Sí, nois i noies. faig 7 anys. 7 anys!!!!

Sabeu que hem fet una setmana per celebrar el meu aniversari? Doncs jo crec que no i ara si voleu us ho explico. El divendres vam anar a comprar el meu regal, que eren unes motos i un cotxe. Dissabte vam anar a veure cotxes al carrer i després vam anar al cine a veure Madagascar 3. Em va agradar molt però era en anglès i no entenia res.

I diumenge vam anar a veure l'exposició d'Star Wars. El que em va agradar més va ser el diumenge. Al Museu de la Ciència vaig jugar a moltes coses i vaig aprendre molt i molt. Demà anirem amb al Pol i la Pali a un bar a celebrar el meu aniversari, i dijous anirem a la ciutat de Toronto i a les cascades del Niàgara.

Ah! i avui he parlat amb l'àvia que m'ha felicitat, i he rebut un correu de la mestra i dels companys d'escola. I un vídeo dels meus amics Ton i Julieta. Moltes gràcies a tothom !!!!!!!!!!!!!

Us deixo amb imatges d'aquest cap de setmana...


Diu el papa que serà el nostre proper cotxe

Campions!!!

Aquest no, que no corre prou.
Dimoni !!

Quina por !!!!

Aquesta és la meva identitat jedi!
Martí

5 comentaris:

  1. nano, estàs xulíssim, que siguis molt feliç aquests 7 anys.
    la mare
    sempre recordo aquest dia de manera molt especial

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Estas molt guapo a les fotos Martí
    et desitjo un molt bon aniversari
    Rita

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats guapíssim!!!!! Que passis un bon dia. Estàs guapíssim!!!!!


    Jana, Oriol i Mireia

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats!! si que vàreu fer coses n?? aixo si que es aprofitar el temps jajajaja!!! quin detall mes maco els nens i els amics oi???' aixo vol dir uqe et troben a faltar!!

    ResponElimina