dimarts, 17 de juliol del 2012

El parc del Mont-Trembant

El salt d'aigua
Aquest diumenge, vam anar d'excursió al parc del Mont-Tremblant. Ens van deixar un cotxe on hi cabiem tots sis. El papa i el Ferran al davant, la mare i l'Estel, a la fila del mig, i la Rita i jo, a la fila del darrera.

Pel camí vam parar a fer un cafè (els pares) i vam menjar croissants i panets de formatge, que em van agradar molt. Feia molta calor. Primer vam visitar unes cascades. Després un llac on ens vam banyar... vam dinar i la pluja ens va fer marxar corrents.

Vam anar a un altre llac on ens vam tornar a banyar... a i em feia fàstic tocar de peus a terra al llac, però s'hi estava molt bé. El Ferran i la Rita van sortir amb caiac i quasi xoquen amb un túnel. Després hi vaig anar jo al caiac, i corriem molt molt molt. Jo anava al davant amb una pala que servia per cada cantó. La Rita hi va estar una mica més d'estona que jo...

Un llac on banyar-nos
Després de menjar un gelat de tres colors (vermell, blanc i blau: maduixa, llimona, i pinya) vam anar marxant i aleshores vam veure, a costat de la carretera, un magnífic Cèrvol de Virgínia. Era un mascle, amb la cornamenta avellutada.

Va ser molt guai. I em vaig adormir des que vam sortir del Parc i fins arribar a Mont-real !


Martí
Una rosa preciosa

Aquí, banyant-nos!
Campions de caiac!!!!!

1 comentari:

  1. Ostres heu posat marti al costat del Bambyyy jajajajajaja!!!! Ja vec que no pareu gaire quiets. banys, kayacs

    ResponElimina